loading...
نــاب تـرین هــا✔
مطالب ویــژه(پیشنهاد ما به شما)

             

 

             


             

آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 403 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

تو اتوبوس نشسته بودم پیرزنه ازم پرسید: مادر کجا درس میخونی؟
گفتم: اهواز
گفت: شیراز؟
گفتم: نه اهواز
گفت: آها کجای شیراز میخونی؟
گفتم: اهواز میخونم
گفت: گفتی کجای شیراز؟
دیدم زشته صدامو بلندکنم گفتم: آره شیراز میخونم
گفت: پس چرا هی میگی اهواز !؟

*

*

*

 

ﻣﻴﮕﻦ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺑﺘﺮﺳﯽ ﻫﻤﻮﻥ ﺳﺮﺕ ﻣﻴﺎﺩ
ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﭘﻮﻝ
ﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﭘﻮﻝ
ﯾﺎ ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻀﻀﻞ ﭘﻮﻝ
ﺟﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯽﯾﯿﯿﻎ ﭘﻮﻝ

*

*

*

یه ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯼ ﺳﻮﺧﺘﮕﯽ ﮐﻮﭼﯿﮏ ﺭﻭﯼ ﺯﺍﻧﻮﻡ ﺩﯾﺪﻡ
ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﭼﯿﻪ؟
ﮔﻔﺖ : ﺣﺪﻭﺩﺍ ۵-۶ﺳﺎﻟﺖ ﺑﻮﺩ؛ﺷﻠﻮﺍﺭﮎ ﭘﺎﺕ ﺑﻮﺩ
ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﺳﻮﺭﯼ ﻫﻢ ﺑﻮﺩ،ﺑﺎ ﭘﺴﺮﻋﻤﻮﻫﺎﺕ ﺭﻓﺘﯽ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺁﺗﯿﺶ ﭘﺮﯾﺪﯼ!
ﮔﻔﺘﻢ : ﺁﻫﺎﻥ … ﭘﺲ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺳﻮﺧﺘﻪ !
ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻧﺴﻮﺧﺘﯽ،ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎ ﻗﺎﺷﻖ ﺳﻮﺯﻭﻧﺪﻣﺖ
ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﯽ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺟﺎﯾﯽ ﻧﺮﯼ …!

*

*

*

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻥ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﺑﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ ﮔﻔﺖ ﮐﺠﺎﯾﯽ؟؟؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﺭﻭ ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺑﻢ …
ﭘﺴﺮﻩ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻧﮕﺎﺷﻮﻥ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺭﻭ ﻧﯿﻤﮑﺖ ﻧﺸﺴﺘﻦ
ﺑﻬﺶ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ ﺩﺳت ﻋﺸﻘﺘﻮ ﻭﻝ ﮐﻦ ﻻﺍﻗﻞ ﺍﻭﻥ ﺳﺮﻣﺎ ﻧﺨﻮﺭﻩ ..
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﯽ؟؟؟؟!! Neutral
ﭘﺴﺮﻩ ﺭﻓﺖ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺮﮔﺸﺖ ……
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭘﺴﺮﻩ ﺩﯾﺪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﺲ …
ﺗﺎ ﺭﻓﺖ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﻨﻪ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﺮﻓﺘﺶ ﺗﺎ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﯾﻨﻮ ﺯﺩ
ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺩﺷﻢ ﺩﯾﮕﻪ ﺟﻮﺍﺑﺸﻮ ﻧﺪﺍﺩ

ﺗﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻏﻠﻄﺎ ﻧﮑﻨﻪ Big Smile)))))))

 

*

*

*

مورد داشتیم پسره واسه دختره ده هزار تومن خرج کرده بود
بعد دعواشون میشه تو حیاط دانشگاه داد میزده ۱۰ هزار تومن منو بده Neutral

*

*

*

عاغا من دیگه واقعا نگران یاس شدم !!!!
نه واسه دستگیری تتلو خوند
نه واسه بابک زنجانی
نه حتی واسه تیر اندازی تو اتوبان!!!

*

*

*

میگن چرا درس نمیخونی . .!!
الان عرض میکنم خدمتتون:
یه سال ۳۶۵ روزه . . .!
بگو خب . .
۵۲ روزش جمعه است، میمونه ۳۱۳ روز . .
بگو خب . ….
حداقل ۵۰ روز تعطیلات تابستانی داریم، میمونه ۲۶۳ روز . .
بگو خب
میانگین هر روز ۸ ساعت میخوابیم . .
این میشه ۱۲۲ روز و باقی میمونه ۱۴۱ روز . .!
بگو خب
هر روز یک ساعت برا خودمون وقت بزاریم . .
این میشه ۱۵ روز و باقی میمونه ۱۲۶ روز . .!!
روزی ۲ ساعت خورد و خوراک این میشه ۳۰ روز و باقی میمونه ۹۶ روز . .
میانگین روزی ۴ ساعت گشت و گذار با دوستان دختر و پسر . .
ساعتهای خالی بین کلاسها و رفت و آمد مسیر دانشگاه و خونه . .
این میشه ۶۰ روز و باقی میمونه ۳۶ روز . .!!
بگو خب . .
۳۱ روز تعطیلات رسمی سالانه، میمونه ۵ روز . .
خوب عزیزم ما هم آدمیم سالی ۴ روزم مریض میشیم . .
میمونه یه روز . .
چه تصادفی اون یه روزم روز تولدم . .!!
تموم شد و رفت . .!!
امیدوارم همه قانع شده باشن . .!!
ومن اله توفیق . .!

*

*

*

من اگه دختر بودم به هیچ وجه دوس دختر مجید خراطها و آرمین ۲afm نمیشدم!
لامصبا فقط کافیه یه روز جوابشونو ندی … آبرو برات نمیذارن Neutral

*

*

*

اﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺑﭽﻪ ﻫﻪ ﻣﺎﺩﺭﺷﻮ ﺍﺫﯾﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩ
ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ ﻫﻢ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ

ﻣﯿﺪﻣﺖ ﺷﮑﯿﺐ ﺑﺒﺮﺗﺖ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍ

ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺵ ﺗﺮﺑﯿﺘﯽ ﺍﺣﺴﻨﺖ ﻣﯿﮕﻢ…

*

*

*

از نشونه های یه عطسۀ دلچسب اینه که:
بعدش دو سه تا "زهرمار" از قسمت های مختلف بشنوی

*

*

*

ﺁﺏ ﺭﯾﺰﺵ ﺑﯿﻨﯽ ﺩﺍﺭﻡ ، ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﯾﻪ ﻗﺮﺹ ﺿﺪ
ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﺑﮕﯿﺮﻡ . ﺗﻮ ﻋﻮﺍﺭﺽ ﺟﺎﻧﺒﯿﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

ﺳﺮﺩﺭﺩ، ﺳﺮﮔﯿﺠﻪ، ﻧﻔﺦ، ﺣﺎﻟﺖ ﺗﻬﻮﻉ، ﺍﺧﺘﻼﻝ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ
ﺩﻭ ﺑﯿﻨﯽ، ﺍﺧﺘﻼﻝ ﺩﺭ ﺗﺸﺨﯿﺺ، ﻧﺎﺭﺳﺎﯾﯽ ﮐﺒﺪ
ﻧﺎﺭﺳﺎﯾﯽ ﮐﻠﯿﻪ، ﻧﺎﺭﺳﺎﯾﯽ ﻗﻠﺐ، ﺳﮑﺘﻪ ﻗﻠﺒﯽ، ﺳﮑﺘﻪ ﻣﻐﺰﯼ، ﻣﺮﮒ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ !

ﭘﺸﯿﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ، ﻣﯿﮑﺸﻢ ﺑﺎﻻ ﺍﻣﻨﯿﺘﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮ Neutral

*

*

*

امروز رفتم کافی شاپ دیدم همه با دوست دختراشون اومدن ولی خودم تنها هستم
هیچی دیگه گوشیم رو برداشتم و کنار گوشم گرفتم و با صدای بلند گفتم
هی بدبخت بیا که خواهرت با یه پسره تو کافی شاپ نشسته!

جاتون خالی همه دخترا فرار کردند … Big Smile)))))))

*

*

*

ﻓﯿﺴ – ـﺒﻮق ﺗﻮﻧﺲ :
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻓﺮﺩﯼ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﮔﺮﻭﻧﯽ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺁﺗﺶ ﺯﺩ
۶۵۸۵ ﺗﺎ ﻻﯾﮏ ﻭ ۵۵۳ ﺷﯿﺮ
ﻓﯿﺴ – ـﺒﻮق ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ :
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﮐﺸﻒﺩﺭﻣﺎﻥ ﺍﯾﺪﺯ ﺷﺪﻧﺪ
۲۳۶۰۰ ﻻﯾﮏ ﻭ ۸۹۹ ﺷﯿﺮ
ﻓﯿﺴ – ـﺒﻮق ﮊﺍﭘﻦ :
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﮐﺎﻏﺬ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﺳﺎﺧﺘﻨﺪ
۶۵۸۸۰ﻻﯾﮏ ﻭ ۵۳۳۸ ﺷﯿﺮ
ﻓﯿﺴ – ـﺒﻮق ﺍﯾﺮﺍﻥ :
ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﻟﺒﺎﺳﺎﯼ ﻋﻴﺪﻡ ﺍﻳﻨﻘﺪﻗﺸﻨﮕﻨﻨﻨﻨﻨﻦﻧﻨﻨﻨﻦﻧﻨﻨﻨﻨﻨﻨﻨﻦﻧﻨﻨﻨﻨﻦﻧﻨﻨﻨﻨﻦ!!
۱,۵۵۸,۶۸۰,۹۵۰ ﻻﯾﮏ ﻭ ۵۶۰۰۰ ﺷﯿﺮ
ﺁﻣﺎﺭ ﮐﺸﺘﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺠﺮﻭﺣﯿﻦ ﺭﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﻭﻡ ﻧﺸﺪ ﺑﮕﻢ ….

*

*

*

ﻣﯿﮕﻦ ﭼﯿﻨﯿﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻻﻑ ﻣﯿﻮﻣﺪﻩ ﮐﻪ :
ﺁﺭﻩ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺍﺷﺒﺎﺡ ﺳﻴﺎﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻫﻴﭻ ﺳﻤﻰ ﺭﻭﻡ ﺍﺛﺮ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﺍصلا ﻣﺎ ﺍﻧﻘﺪ ﺗﻮ ﭼﯿﻦ ﻏﺬﺍﻫﺎﯼ ﺳﻤﯽ ﺧﻮﺭﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﺑﺪﻧﻤﻮﻥ ﻣﻘﺎﻭﻡ ﺷﺪﻩ
ﺑﺮﺩﻧﺶ ﯾﻪ ﭘﺮﺱ ﻏﺬﺍﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﺩﺍﺩﻥ
ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﮐﻤﺎﺳﺖ!!…
براش دعا کنید Neutral

*

*

*

مروز مراقب سر جلسه امتحان اومده میگه کارت ورود به جلسه ؟؟؟
میگم آصن به قیافه من می‌خوره درس خون باشم جا کسی‌ بیام امتحان بدم..!!!؟؟
گفت خداییش نه ، ول کرد رفت!!!

*

*

*

ﺷﺮﻛﺖ ﺍﭘﻞ ﺍﻋﻼﻡ ﻛﺮﺩ،
ﮔﻮﺷﯽ ﺁﻳﻔﻮﻥ ﻏﻴﺮ ﺍﺯ ﻋﻜﺲ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺗﻮ ﺁﯾﻨﻪ ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻯ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ !!

*

*

*

یکی از مشکلات من در درس علوم دبستان ، این بود که:
فک می کردم حس چشایی مربوط به چشمه !!
و حس بینایی مربوط به بینی !!!

*

*

*

ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﺗﻮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ :
ﻣﻦ : ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺗﻮ ﻣﺎﺷﯿﻨﺖ ﺟﺎ ﻣﻮﻧﺪﻩ
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ
ﻣﻦ : ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﯾﺎﺍﺍﺍ
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺁﺧﻪ ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺑﯿﮑﺎﺭﻡ ﺟﻮﺍﺏ ﺯﻧﮓ ﮔﻮﺷﯽ ﺗﻮﺭﻭ ﺑﺪﻡ
ﻣﻦ : ﺧﺐ ﺣﺎﻻ ﭼﺮﺍ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﯽ ، ﮐﺴﯽ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﺩ ؟؟
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﻧﻪ ﻓﻘﻂ ﻧﺎﺯﯼ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ ﮔﻔﺖ ﻏﺮﻭﺏ ﻣﯿﺎﺩ ﺩﻧﺒﺎﻟﺖ
ﺑﺮﯾﻦ ﺑﯿﺮﻭﻥ ، ﮔﻔﺘﻢ ﻭﻗﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺳﺮﺕ ﺷﻠﻮﻏﻪ…
ﻣﻦ : ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ﺍﯾﻨﻮ ﮔﻔﺘﯽ ؟
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﭼﻮﻥ ﻗﺒﻠﺶ ﺑﻪ ﻧﺴﺘﺮﻥ ﻗﻮﻝ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﺮﯾﻦ ﺧﺮﯾﺪ Big Smile))

*

*

*

ﻣﻌﻠﻢ ﺑﻪ ﺷﺎﮔﺮﺩ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﺩﻭﯾﺪﻡ ﺗﻮ ﺩﻭﯾﺪﯼ ﺍﻭ ﺩﻭﯾﺪ
ﻣﺎﻝ ﭼﻪ ﺯﻣﺎﻧﯿﻪ؟؟؟؟
ﺷﺎﮔﺮﺩ : ﻣﺎﻝ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ ﻫﺎﺭﻭ ﻣﯿﺮﯾﺰﻥ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ

*

*

*

فصل دوم سریال ستایش داره شروع میشه/میترسم ملت اسم بچه هاشون رو بزارن : ستایش۲

بچه چهارراهی هم نشدیم شکیب بیا ببرتمون و بهمون محبت کنه

بعدش که بزرگ شدیم بکشیمش و بشیم قهرمان داستان

*

*

*
.
اگه نصف این پشتکاری که تو پیگیری سریال آوای باران داشتم رو توی درس خوندن داشتم

الان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف بودم!

*

*

*

ﺁﯾﺎ ﻣﯿدﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﮊﺩﻫﺎ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺶ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﺑﺮﻩ ﻣﯿﻤﯿﺮه؟

ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺍﮊﺩﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ میگه بیا ﺗﻮﻭﻭ چشمم ﻓﻮﺕ کن ﺑﻌﺪ ﭼﻮﻥ ﻓﻮتشون ﺁﺗﯿﺸﻪ ﮐﻼ ﮐﻠﺸﻮﻥ ﻣﯿﺴﻮﺯﻩ!
این اطلاعاتو توی مجله ها و مقالات علمی ناسا هم نمیتونید پیدا کنید…
*

*

*
به دختران خود بیاموزید هر آرزویی دارن سعی کنن قبل از ازدواج بدستش بیارن؛

چون شوهر غول چراغ جادو نیست!

*

*

*
من تو عمرم با این بار، ۳ بار بیشتر دروغ نگفتم!

*

*

*
خصوصیت پسر ایرانی:
دوست داره طرف فقط ماله خودش باشه، خودش ماله همه!
.
*

*

*
نشد من به یکی بگم دیشب دو ساعت خوابیدم و اون نگه بابا تو که خوبی من یه ربع خوابیدم!
عاشق این حس رقابتی هفت هزار ساله ی پارسیانم …
.
*

*

*
دختر است دیگر
گاهی دلش میخواهد هنگام رانندگی تیر برق را نبیند!

*

*

*

پسره به دختره شماره داد و بعد یک ساعت اس ام اس بازی شروع شد این هم محتوی اس ام اساشون
دختره: سلام اسمت چیه چند سالته؟
پسره: علی ۲۶ یو
دختره: اسمت
پسره:علی ۲۶ یو
دختره: اسمت
پسره:علی ۲۶ یو
دختره: اسمت
و این روند ۳۰ دقیقه ادامه داشت تا پسره زنگ زد فهمید اسم دختره اِسمَت بود=))

*

*

*
دیروز حوصلم سر رفته بود گوشی دوستمو برداشتم اسم مخاطبای خاصشو با هم عوض کردم!!!
نمیدونم چرا الان دیگه مخاطب خاص نداره؛ ینی تقصیر منه؟؟؟

*

*

*

نذر دارم اگه این ترم مشروط نشم عممو پیاده بفرستم مکه Neutral

*

*

*
ﻭﻟﻨﺘﺎین ﻣﮕﻪ اونی نیست ﻛﻪ پسرا ﻭﺍﺳﻪ دخترا ﻛﺎﺩﻭ میخرن

بعد دخترا هم یه ﻟﺒﺨﻨﺪ میزنن میگن: مرسی؟

*

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کـدام قسمت از سایت نظر شما و جلب کـرده؟!
    شما طرفدار کدام خواننده هستید
    آمارگیر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 583
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 893
  • باردید دیروز : 943
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,836
  • بازدید ماه : 30,724
  • بازدید سال : 171,020
  • بازدید کلی : 1,106,083
  • نصب تولبار الکسا

      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار سایت ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now