loading...
نــاب تـرین هــا✔
مطالب ویــژه(پیشنهاد ما به شما)

             

 

             


             

آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 333 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (2)

ﻣﺎ ﺁﺩﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﺸﯿﻢ
ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﻤﻮﻥ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﯾﻢ ,
ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﻧﺶ ﺩﺍﻏﻮﻧﻤﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ ..!
ﺷﮑﺎﮐﻤﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ ؛
ﺑﺪ ﺩﻝ ﻣﯿﺸﯿﻢ
ﺑﺪ ﺧُﻠﻘﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﺸﻪ ؛
ﺑﯽ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﯽ ﻣﯿﺸﻪ
ﻗﻬﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﺳﺮﺩ ﻭ ﺳﺮﺩﺗﺮ ﻣﯿﺸﯿﻢ …
ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﺶ ﺑﺨﺎﻃﺮِ ﺗﺮﺱِ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻧﻪ ﻫﺎﺍﺍ…

 

 

آنقدر ذهنم را درگیر خودت کرده ای که دیگر حتی نمیتوانم مضمون تازه ای پیدا کنم
حالا حق میدهی در شعرهایم به همین سادگی بگویم “دوستت دارم” ؟

 
بودنت را دوست دارم وقتی پنجه درکمرم حلقه میکنی و سخت منو می فشاری و وادارم میکنی ک به هیشکی فک نکنم جز تو

 

زیبایی ات
دیکتاتوری است
که کلمات را در من به گلوله می بندد !
هر لحظه ،
شعری در من شهید می شود

 

ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯿﻢ ﺭﻭ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯽ ﭘﺮ ﮐﻨﯽ .……

 


ﻣﻦ " ﺧﺎﺹ " نیستم ، .
.
ﻓﻘﻂ …
.

.

.

عشقم بی ریاست

 

دستمو ول نکن هنوز بدجوری من دوستت دارم
نگو دیگه میون راه میرم و تنهات میذارم
دستمو ول نکن هنوز یه ذره از نگاه تو
مونده تو چشمای من ساده ی چشم به راه تو

 

افتخار میکنم که حسودم !
چیزی که مال منه کسی حق نداره حتی بهش نگاه کنه!

 

تا می خواهم از تو دل بکنم
صبر می آید !
چقدر این عطسه های پاییزی را دوست دارم . . .


عزیـز کرده ی ِ شعرهایــم
خواستـم بگویـم ” بی تو  …”
نفس ِ شعر  بنـــد آمد !
من که دیگــر
جـای ِ خود دارم …

 

ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ نه مثل جبر نه مثل هندسه نه ﻣﺜﻞ ۱ منهای ۱ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ۰ ﻣﯿﺸﻮﺩ !
ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ مثل نیمکت آخر زنگ آخر ﻭ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﺪﺍﻡ ﺭﻭﯼ ﭼﻮﺏ ﺣﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩ ؛ مرا یاد بگیر …

 

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﺯﻥ ﺑﻬﺖ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﻩ …
ﺍﺯﺕ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ …
ﺣﺴﻮﺩﯾﺶ ﮐﻼﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ …
ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ !!
ﭼﻮﻥ ﻋﺎﺷﻘﺘﻪ …
ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻣﯽ ﺟﻨﮕﻪ …
ﺍﻣﺎ ﻭﺍﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ …
ﺳﺎﮐﺖ ﺷﻪ …
ﺍﻭﺝ ﮔﯿﺮﺩﺍﺩﻧﺶ ﺑﺸﻪ ﯾﻪ ﮐﻠﻤﻪ :
ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺭﺍﺣﺘﯽ …
ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻝ ﮐﻨﺪﻩ …
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱِ ﺧﻄﺮ …


وَقـتیـــ کِنـــارَمیـــ ـــ ،
جــــایــیـــــ بـَــــرای ِ هیــچ شِتـابـیـــ ـــ نـیستـ ـــ ..
مَقـصَـــــد ،
هَمـــــینـــ حُضـــ ـــور ِ مـَــــن و تـُـــوسـتـــــــ

 

اندازه دوست داشتن مهم نیست ، کیفیتش مهمه!
همیشه یه دونه رو دوست داشته باشیم ولی مردونه Wink

 

وقتے دو قلــــب برای یڪـدیگر بتپد…
هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ …
هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ…
و هیچ عشــــــق دیگرے نمے تواند
آن دو را از هم دور کند !
محڪـم تریـטּ برهاטּ عشـــــق…
اعتمــــــــــــــــــــــــــاد اسـﭞ…

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ramin در تاریخ 1392/11/14 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز شما سایت جالبی دارید
می تونید با 5تومن اونو تبدیل به وسایت کنید
موفق باشید همه جا دامنه ی ای ار 8تومنه می تونید مقایسه کنید
09184518556شکلک

این نظر توسط سس مایونز در تاریخ 1392/11/14 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستای عزیز من سس مایونز هستم
خوش حال میشم شما رو در این چتروم ببینم
که امکانات خوبی مثل موزیک پلیر وفال وعشق سنج انلاین وچت تصویری و...داره وبراساس ضوابط اخلاقی زیر نظر مدیر روم کنترل میشه
www.homichat.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کـدام قسمت از سایت نظر شما و جلب کـرده؟!
    شما طرفدار کدام خواننده هستید
    آمارگیر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 581
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 1,671
  • باردید دیروز : 424
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10,584
  • بازدید ماه : 27,016
  • بازدید سال : 167,312
  • بازدید کلی : 1,102,375
  • نصب تولبار الکسا

      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار سایت ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now