loading...
نــاب تـرین هــا✔
مطالب ویــژه(پیشنهاد ما به شما)

             

 

             


             

آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 348 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

عشق آدم را داغ میکند و دوست داشتن آدم را پخته ,هر داغی یک روز سرد میشود

ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود .

ولنتاین مبارک

::

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..!
میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟؟
مـــــردانـــگی میــخواهـــــد
مــــــــانـدَن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

 

ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﻢ ، ﻫﻨﺮﯼ ﻧﮑﺮﺩﯾﻢ
ﻫﻨﺮ ﺑﺰﺭﮒ اینه که ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﮔﻢ ﻧﮑﻨﯿﻢ !

.

.

آصف نیستم تورت کنم
شکیب نیستم پولت کنم
گلپری نیستم آمار بدم
زیور نیستم دِقِت بدم
نادر نیستم خفتت کنم
کیا نیستم ترکت کنم
بیتا نیستم جاتو بگیرم
سینا نیستم خرت کنم
من فریدم دوستت دارم !

.

.

|___♥__|_:!””-.,
“@@”””””” “”@”‘
دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !

.

.

دیدار تو فلسفه ی شیرینِ بودن است !

.

.
خدایا تمام دنیا از آن تو ، این یک نفر برای من
من دنیا را بی او نمی خواهم !

.

.

یا خوشگل باش یا مهربون
هر دوتاش با هم انصاف انصاف نیست !

.

.
ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ شک ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯِ ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣﺎ !

.

.
در کلبه ای که نگاه تو فانوسش باشد ، هزاران زمستان پشت درش می مانم !

.

.

عاشقانه دوست داشتنت تنها کار عاقلانه ای ست که از دلم بر می آید !

.

.
تمام دکترها جوابم کرده اند
عجب سرطان بدخیمیست دوست داشتنت !!!

.

.

خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت
دستم از ضعف …
دریغا …
به گریبان نرسید . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کـدام قسمت از سایت نظر شما و جلب کـرده؟!
    شما طرفدار کدام خواننده هستید
    آمارگیر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 581
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 888
  • باردید دیروز : 943
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,831
  • بازدید ماه : 30,719
  • بازدید سال : 171,015
  • بازدید کلی : 1,106,078
  • نصب تولبار الکسا

      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار سایت ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now