loading...
نــاب تـرین هــا✔
مطالب ویــژه(پیشنهاد ما به شما)

             

 

             


             

آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 404 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

اس ام اس و نوشته های عاشقانه ابراز علاقه

اس ام اس عاشقانه جدید ولنتاین

تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضور دیگری پیدا نکردم
سرودم هر غزل تنها بودی برایت ثانوی پیدا نکردم . . .
( ولنتاین مبارک )

::

اگر گفتی چگونه می شود مرده ای را زنده کرد ؟
فرض کن من مُرده ام ، حالا بخند …

ولنتاین مبارک ♥


 

مهم نیست دور باشی یا نزدیک
از رو به رو بیایی یا روی برگردانی از من
ماه را از هر طرف که ببینی ماه است …

.

.

در این دنیای بزرگ و لیک کوچک
تنها باریک کوچه ی گذر تویی به عشق
و تنها در آغوش توست که می‌توان خفت به مرگ
ای شایسته ترین آوای هستی من …

 

.

.

من پذیرای کادوهای شما هستم صرفا جهت ثواب
کور شم اگه جز ثواب نیت پلیده دیگه ای داشته باشم

.

.

یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم !

 

.

.

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک
 

.

.

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که
نمی خوای از دستش بدی .
ولنتاین مبارک

 

.

.

ای خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا بگذار
نگاهی ، یادی ، خاطره ای ،
برای آن روز که فراموش خواهیم کرد
که روزی چقدر عاشق بودیم . . .

.

.

تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند….. ولنتاین مبارک

.

.

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

.

.

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم

.

.

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست،
ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند….

 

.

.

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

.

.

نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست . . . 

.

.

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو تونستم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز ولنتاین برات مبارک باشه .

.

.

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟ یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

( ولنتاین مبارک )

.

.

   

ما را همه ره ز کوی بد نامی باد /  وز سوختگان بهره ی ما خامی باد
نا کامی ما چو هست کام دل دوست /  کام دل ما همیشه ناکامی باد . . .

.

.

دوتا صدا هست که خیلی دوسشون دارم :
صدای تو وقتی که هستی ، صدای اس ام اس هات وقتی که نیستی !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کـدام قسمت از سایت نظر شما و جلب کـرده؟!
    شما طرفدار کدام خواننده هستید
    آمارگیر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 943
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,083
  • بازدید ماه : 29,971
  • بازدید سال : 170,267
  • بازدید کلی : 1,105,330
  • نصب تولبار الکسا

      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار سایت ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now