loading...
نــاب تـرین هــا✔
مطالب ویــژه(پیشنهاد ما به شما)

             

 

             


             

آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 361 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

استتوس های گلچین شده خنده دار جدید

جوک های بروز خنده دار باحال

جوکستان بامزه

تو فیلما نشون میده بچه هه گم میشه
مامانش ۲۰ سال اتاقشو دست نخورده نگه داشته
من یه بار ۳ روز رفتم اردو
برگشتم دیدم اتاقم شده انباری !

::

رفته بودیم واسه داداشم خواستگاری
دیدیم عروس نشسته خیلی ریلکس با شلوار لی و تیشرت …
مامانم تو گوشم گفت خوبه والا نه شرمی نه حیایی نه …
همینجوری داشت میگفت که عروس با چادر از آشپزخونه چایی به دست اومد !
هیچی دیگه فهمیدیم اون داداش عروس بوده neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

بازم اولا کارنامه‌ها یه نمره ای توش داشت
الان خوب بد عالی داره !
فکر کنم تو نسل بعدی از اینا داشته باشه
crying جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده  confused جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده frown جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده smile جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده grin جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده angry جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 

دخــــتـر اسـت دیـگـر
گـاهـی ب انـدازه یـــــک وانـت بـــار در کـیـفـش جــــا مـیـدهـد grin جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 
یه شیر زن پیدا نمیشه یه شکست عشقی
به این امید جهان بزنه ؟! grin جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 

 

یه جورى می گن چرا سرحال نیستى
انگار تا دیروز تو صبح بخیر ایران،
جلو وایمیستادم نرمش مى کردم neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 


ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺩﻭﺗﺎ ﺧﺎﻧﻮﻣﻪ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩﻥ ،
ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﮔﻔﺖ : ﻣﯿﮕﻦ ﺍﮔﻪ ﺯﻧﻪ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺍﻧﺎﺭ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺑﭽﺶ ﺧﻮﺷﮕﻞ میشه !
ﻣﺎﻣﺎن ﻣﻨﻢ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩ ﺳﻤﺘﻪ منو ﻧﻪ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻧﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ
ﮔﻔﺖ : ﮐﻮ ؟؟  ﺍﯾﻨﺎﻫﺎ ، ﻣﻦ ﺳﺮ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﭼﯽ ﺷﺪ ؟ neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 

 

 

بعد ۲۲ ﺳﺎﻝ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺯﯼ ﺯﯼ ﮔﻮﻟﻮ ﻧﻤﯿﮕﻔﺘﻪ
ﺩﺭﺍﮐﻮﻻ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺗﺎ ،ﺑﻠﮑﻪ ﻣﯿﮕﻔﺘﻪ:
ﺩﺭﺍﺯ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺗﺎ
ﺍﺻﻦ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻦ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺷﺪ neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 


چند روز پیش واسم خواستگار اومده بود مامانم خیلی زود ردش کرد رفت ؛
بهش گفتم : واسه چی اینجوری ردش کردی ؟
گفت : کسی که تورو میخواد حتما مورد داره ! neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده
واقعا اینم خونوادس که ما داریم ؟!

 

 


ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺩﮐﻠﻨﺖ ﭼﯿﻪ ؟
ﺧﯿﻠﯽ ﺷﯿﮏ ﻭ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﻭ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻓﺮﻣﻮﺩ : For Women !
ﺩﺭ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ : ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﮎ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ، ﻣﺮﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺑﺴﻮﯼ ﺧﻮﺩﺕ !

 

 

جو سال ۹۳
پسرخاله ام ۱۱سالشه دیشب پرسید چطوری میتونم یه گجت طراحی کنم ؟
من تو سن این بودم بزرگترین سوالم این بود بروسلی قویتره یا جکی چان !

 

 


دیروز بابام اومد اتاقم در زد گفت : اجازه هست بیام تو ؟
منم گفتم نه الان وقت ندارم …
آره دیگه خونه ما اینجوریاس ؛
فقط قراره آخر هفته بزرگای فامیل بیان خونمون جمع بشن
بابامو قانع کنن که از ارث محرومم نکنه neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 

 

 

 

استاد است دیگر
دلش میخواهد ۸ بدهد neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 

 

خصوصیت پسر ایرانی :
دوست داره طرف فقط ماله خودش باشه ، خودش ماله همه neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 

 


پسر داییم ۸ سالشه
چندوقت پیش دلیل و نحوه درست استفاده از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح میداد
اونوقت من ۸ سالم بود خروسارو میزدم که مرغارو اذیت نکن neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 

یکی دو روزه مامانم رفته مسافرت ،
امروز هوس خوراکی کردم هرجارو گشتم هیچی پیدا نکردم !
فقط توی کابینتا یه سری قوطی بود که با ماژیک روش نوشته بود :
نخورید ؛ مایع ظرفشویی
نخورید ؛ سمِ گلدون
نخورید ؛ جرمگیر توالت
زنگ زدم به مامانم گفتم دایی و زن دایی اومدن چیکار کنم ؟
گفت در کابینتو باز کن اونیکه علامت مرگ داره توش آجیله ،
اونیکه نوشته مرگ موش توش گزه ،
اونیکه نوشته صابون توش شکلاته !
من قبل از زنگ زدن neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده
من بعد از زنگ زدن grin جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

 

اهل دانشگاهم قبله ام استاد است،جانمازم نمره ،پشه ام مشروطیت ،من کتابم را وقتی می خوان که استاد بگوید امتحان نزدیک است ،دیشب خواندم یک ورق از آن را ، همه ذرات کتابم متعجب شده است….

 

 


آرایش چیست؟
لایه ای بتونه ای و ضخیم ک گلابتون را به پارمیدا تبدیل می کند !

 

 

دیگه فیلم ایرانیه دیگه ..من دقیقا فیلم زمانه و آوای باران را از شبی شروع کردم ببینم ک زیرش نوشت قسمت آخر فردا شب ! من frown جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده خانوادم smile جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده باران !

 

جک ۹۳
انواع شکست از نگاه دخترها:
شکست عشــقی : مهربون ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست اجتماعی : خوش برخورد ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست اقتـصادی : پولدار ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست سیاسی : عاقل ترین دوست پسرش ولش کنه !
سونامی : همه ی دوست پسراش یهویی ولش کنن !

 

 

این سامان گلریز (برنامه بهونه) کلا آشپزی ایرانیو زیر سوال میبره ها !
غذای مورد نظر: سبزی پلو با گوشت
مواد لازم : بستنی دایتی – تک ماکارون – سس رژیمی دلپذیز neutral جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 


یعنی اینقدری که صدا و سیما داره شبکه ی نسیم رو پخش آزمایشی میکنه ،
ناسا شاتل رو که میخواست بفرسته فضا، آزمایش نکرد rotfl جوک جدید بامزه و استتوس های کرکر خنده گلچین شده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کـدام قسمت از سایت نظر شما و جلب کـرده؟!
    شما طرفدار کدام خواننده هستید
    آمارگیر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 561
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 834
  • باردید دیروز : 943
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,777
  • بازدید ماه : 30,665
  • بازدید سال : 170,961
  • بازدید کلی : 1,106,024
  • نصب تولبار الکسا

      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار سایت ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now