loading...
نــاب تـرین هــا✔
مطالب ویــژه(پیشنهاد ما به شما)

             

 

             


             

آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 481 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

متن آهنگ تو کنارمی از حمید طالب زاده + دانلود آهنگ

موزیک : میلاد باران - تنظیم : میلاد هاشمی
ترانه ســُرا : مریم اسدی

 

\"متن

 

 

متن آهنگ تو کنارمی

 

روزی 100هزار دفعه میگم نباید حتی
به خوابی که توش
تو نیستی سرزد
دوست دارم دیوونه بازیم باتو باشه
روز و شب
خاطره سازیم باتو باشه
دوست دارم پیشت بمونم تاهمیشه
لحظه هام کنار ِ تو دیدنی میشه
هیچ غمی تو دنیا نیست
تا تورو دارم
این محال ِ ممکنه تنهات بزارم
تنهات بزارم ... تنهات بزارم

.
تو کنارمی و ...
این اوج ِ غروره نگاه کن بساط ِ این
عاشقی جوره
تو کنارمی و ...
این شوق ِ کمی نیست دل ِ من عاشق میمونه
دم دمی نیست
تو کنارمی ...
حالا هرچی که میخوام.هست نمیزارم دیگه ساده
بری از دست
تو کنارمی و ..
حالا دیگه میتونم با یه دنیا عاشقی واسه چشمات
بخـُــونــم
.
.
.
تو خود ِ خود ِ خود ِ زندگی هستی
تو عزیزی تویه
هوشیاری و مستی
همه چیم تویی فقط تویی عزیزم
بس که خوب و
بی توقعی.عزیزم
عزیـــزم
.
تو کنارمی و ...
این اوج ِ غروره نگاه کن بساط ِ این
عاشقی جوره
تو کنارمی و ...
این شوق ِ کمی نیست دل ِ من عاشق میمونه
دم دمی نیست
تو کنارمی ...
حالا هرچی که میخوام هست نمیزارم دیگه ساده
بری از دست
تو کنارمی و ..
حالا دیگه میتونم با یه دنیا عاشقی واسه چشمات
بخـُــونــم
.
.
.
دوست دارم پیشت بمونم تاهمیشه
لحظه هام کنار ِ تو
دیدنی میشه
هیچ غمی تو دنیا نیست تا تورو دارم
این محال ِ ممکنه
تنهات بزارم
تنهات بزارم ... تنهات بزارم
.
تو کنارمی ... تو کنارمی .. تو کنارمی
تو کنارمی و ...
این اوج ِ غروره نگاه کن بساط ِ این
عاشقی جوره
تو کنارمی و ...
این شوق ِ کمی نیست دل ِ من عاشق میمونه
دم دمی نیست
تو کنارمی ...

 

دانلود آهنگ تو کنارمی حمید طالب زاده :

Mp3 320.

Serv 1 :

Hamid Talebzadeh - To Kenarami 320



 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کـدام قسمت از سایت نظر شما و جلب کـرده؟!
    شما طرفدار کدام خواننده هستید
    آمارگیر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 634
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 1,791
  • باردید دیروز : 424
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10,704
  • بازدید ماه : 27,136
  • بازدید سال : 167,432
  • بازدید کلی : 1,102,495
  • نصب تولبار الکسا

      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار سایت ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now