loading...
نــاب تـرین هــا✔
مطالب ویــژه(پیشنهاد ما به شما)

             

 

             


             

آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 319 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

فِڪــرِ تــو رآ פَــتـــے בَر میـــآטּ
פֿَـــنـבه هــآیَـــم نمـــیتوانــم پِنهــــآטּ ڪُنَـــم
هَــر چِقَـــבر ڪــہ میـــפֿَــنـבَم بــآز غَـــمِ نَـــبـوבَטּ تــو
פֿُــوבنمـــآیــــے میــڪـنـב …

::

בلـــَم گرفتــﮧ…
از همــﮧ ی بــی تفآوتــی هآ…
از همــﮧ فــَرآموشی هآ…
از هَمﮧ بــی اعتمــآدی هآ…
کــآش معلــمی بود و انشـ ـ ـــآیی مــی خوآســت…
“روزگــآر خوב رآ چگونــه مــی گــُذرآنید ؟”

 

 

مـــن میخواهـم با تو باشـم . . .
تــــو میخواهـی با من باشـی . . .
من اینجـا و تو آنجـا . . .
ولی همچنان خواستن توانستن است . . !

 

بیشتر مواقع پشت جمله ی
“عیبی نداره”و”مهم نیست”
یه دل شکسته وجود داره… 

 

ﻣﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﻤﯿﺸﻮﻡ
ﻭﻟﯽ …
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ …
ﯾﮏ ﻣﻼﻓﻪ ﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ …
ﺑﻪ ﻣﻦ …
ﺑﻪ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﻢ …
ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﻢ …
ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪﻡ …
ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻋﮑﺴﻢ ﺑﻐﺾ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ:
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ

 

 

گرگ هم بامحبت رام میشه …تنهاموجودی که بامحبت هارمیشه انسانه…

 


جایی خواندم ما انسانها زنده ایم به سبب اینکه کسی دوستمان داشته باشد!!!
سوالی برایم پیش امد..
من برای چه زنده ام؟؟؟؟

 

 .خیلی وقته دستامو با لیوان چای گرم میکنم…این اوج تنهایی…Frown

 
گفتی دوست دارم!،..بخاطره عطسه ام مرا ببخش!!…من به زر مفت الرژی دارم!!!! Smile

چقد خوبه بدونی یکی یه جایی داره یه اهنگی به یاد تو گوش میده…!!!Smile Frown
 

 

چند وقته که دیگه نمی تونم برم تو خودم!
نکنه منم فیلــ تر شدم؟!!!

 

 

چقـد اشتـباه میـکنن اونایی که میـگن :

مـَـرد باید قد بلـند باشه

چشـمُ ابرو مشـکی باشه

ته ریـش داشته باشه

من که میـگم :

مـَـرد باید با وجــودِ همـه ی غــرورش ، مهـربون باشه

با وجــودِ همـه ی لجـبازیاش ، وفـادار باشه

با وجــودِ همـه ی خسـتگیاش ، صبـور باشه

با وجــودِ همـه ی سخـتیاش ، عاشـق باشه

مـَـرد باید مـُـحکم باشه

باید ” تکــــیــه گاه ” باشه . . .

مرد باید ” مـــــــــــــــرد ” باشه …

 

چه دنیای ساکتی !!
دیگر صدای تپش قلب ها غوغا نمیکند… بی گمان همه شکسته اند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کـدام قسمت از سایت نظر شما و جلب کـرده؟!
    شما طرفدار کدام خواننده هستید
    آمارگیر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 577
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 872
  • باردید دیروز : 943
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,815
  • بازدید ماه : 30,703
  • بازدید سال : 170,999
  • بازدید کلی : 1,106,062
  • نصب تولبار الکسا

      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار سایت ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now