loading...
نــاب تـرین هــا✔
مطالب ویــژه(پیشنهاد ما به شما)

             

 

             


             

آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 374 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار
نترس !!! دل شکسته ام به پای تو نمیرسد
لطفا پشت سرت ، در زندگی را هم ببند ؛ خسته ام …

.

.

و چه زیبا گفت فروغ :
تنها صداست که میماند و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من !

 

  .

چمدانت را که می بستی ، مرگ ایستاده بود و نفس هایم را می شمرد …
 

.


خدایا غم خوردم به مقدار کافی… ممنون… میل ندارم دیگر…
میشود یک استکان مـرگ برایم بریزی ؟

  .

.

دلم تو را ، فقط و فقط تو را از میان این همه ضمیر میخواهد ، همین
و باز هم تو نیستی حالا که باید باشی و این یعنی ته بدبختی من !

  .

دردنوشته و دل نوشته ها ، نام مستعار تمام زخمهای من است !

 .

.

در وصف حالم همین سه کلمه کافیست : لبخندم درد میکند !

  .

او رفت ، همین …
قصه ام کوتاه بود ، به سر رسید !
کلاغ جان تو هم برو ، شاید جایی دیگر قصه ای زیبا منتظرت باشد !

  .

.

آرام بگیر دلم ، او بدون تو آرام است !

 .

یکشنبه است اما حال و هوای جمعه را دارم
چند شنبه فرقی ندارد ، اگر نباشی هفته ام را خاکستری کرده ای
چه غریب و دلگیر است که تمام روزهایت را جمعه می یابی !

  .

محال است کسی مرا ببیند و سراغی از تو نگیرد ، بس که چشمهایم لبریز از تو هستند !

  .
یکی ازم پرسید منبع نوشته هات کجاس ؟
فکر میکنی گفتم اس ام اس خور ؟!؟!؟ نه …
گفتم زیاد دور نیس ، یک وجبی بغضم !

  .

.
بعضی درد دلها گوش نمی خواهد ، گوشه ی آغوش می خواهد !

  .

زندانــــی شده ام حتی اگر مانند تــــو لبخند به لبانم چسبیده باشد
کمی عمیق تر فراموش کن تلخی ها را
مــــردان! قوی تــــرین موجودات ضعیف دنیا هستند…

  .

.
دیگر حالی نمی ماند وقتی گذشته ات با آینده تبانی کرده باشد…

  .

.
بـانـــو… بغـض ها را گاهـى باید قـورت داد ، عاشقانـه ها را از پنجـره تـُف کـرد و درهـا را به روىِ همـه بست…
باور کــن گاهـى هیــچکــس ارزشِ دچار شـدن را نـدارد…

  .

صفحه های تقویم مرا یاد گذر زمان می اندازند!
نمیدانم، پس کی زندگی شروع می شود ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کـدام قسمت از سایت نظر شما و جلب کـرده؟!
    شما طرفدار کدام خواننده هستید
    آمارگیر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 653
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 1,831
  • باردید دیروز : 424
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10,744
  • بازدید ماه : 27,176
  • بازدید سال : 167,472
  • بازدید کلی : 1,102,535
  • نصب تولبار الکسا

      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار سایت ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now