loading...
نــاب تـرین هــا✔
مطالب ویــژه(پیشنهاد ما به شما)

             

 

             


             

آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 410 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

متن آهنگ خارج از تصور از رضا صادقی و پویا نیکپور + دانلود آهنگ

موسیقی : پویا نیکپور
ترانه ســُرا : مهدی ایوبی

 

\"متن

 

 

متن آهنگ خارج از تصو

 

[ رضا صادقی ]

به عکست خیره میشم بلکه آروم شم
تو بی اینکه بخوای
دنیای ِ من بودی
داره با گریه قسمت میشه تنهایی
چی میشد چند روزی
جای ِ من بوی

 

[ پویا نیکپور ]

تا بودی زندگیم از خنده های ِ تو
تا بودی لحظه هام
از عطر ِ تو پر بود
نمیدونستم اینجوری تموم میشه
ته ِ این قصه
خارج از تصور بود

.
.
[ رضا صادقی و پویا نیکپور ]

ته ِ این قصه دنیام و بهم ریخت
ته ِ این قصه
رویای ِ منو کـُشت
تو دل کندی و من راهی ندارم
بجز کوبیدن ِ
دیوار با مـُشت
ته ِ این قصه دنیام و بهم ریخت
ته ِ این قصه
رویای ِ منو کـُشت
تو دل کندی و من راهی ندارم
بجز کوبیدن ِ
دیوار با مـُشت
.
.
.

[ رضا صادقی.]

تو میدونی چقدر از دوری دلتنگم
تو تنهاییم و
خیلی وقت ِ حس کردی
به عکست خیره میشم بلکه آروم شم
به عکست خیره میشم
بلکه برگردی

 

[.پویا نیکپور ]

هنوز از چشم ِ تو دنیام و میبینم
شبیه ِ قاب ِ عکسام
از تو لبریزم
شاید دلواپس ِ.گلدونامون باشی
نباش تا وقتی
که من اشک میریزم

 

[ رضا صادقی ]

کنارت وقتی بودم دنیا با من بود
تو نیستی چیزی
جز کابوس بامن نیست
تو که تنهام گذاشتی تازه فهمیدم
ته ِ این قصه ی ِ تاریک
روشن نیست

 

[ رضا صادقی و پویا نیکپور ]

ته ِ این قصه دنیام و بهم ریخت
ته ِ این قصه
رویای ِ منو کـُشت
تو دل کندی و من راهی ندارم
بجز کوبیدن ِ
دیوار با مـُشت
ته ِ این قصه دنیام و بهم ریخت
ته ِ این قصه
رویای ِ منو کـُشت
تو دل کندی و من راهی ندارم
بجز کوبیدن ِ
دیوار با مـُشت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کـدام قسمت از سایت نظر شما و جلب کـرده؟!
    شما طرفدار کدام خواننده هستید
    آمارگیر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 627
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 1,775
  • باردید دیروز : 424
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10,688
  • بازدید ماه : 27,120
  • بازدید سال : 167,416
  • بازدید کلی : 1,102,479
  • نصب تولبار الکسا

      با نصب تولبار الکسا

      بروز ترین رتبه سایت ها را ببینید.

      لطفا بعد از نصب تولبار

      یکبار سایت ما را باز کنید

      با تشکر.

      Download Alexa Toolbar Now